آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

در محضر استاد فاطمی نیا - غیررسمی

آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

در محضر استاد فاطمی نیا - غیررسمی

آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

این بلاگ بطور غیر رسمی مدیریت می شود و بنده هیچ دسترسی به استاد ندارم. فقط سخنان استاد را نشر میدهم.!

از آنجا که این بلاگ توسط شخص ایشان اداره نمی شود لذا خود را مجاز به ارائه پاسخ به نظرات مخاطبین عزیز نمی بینم

برای استفاده از مطالب سایت اول صلوات بفرستین
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
نکته های لطیف و علمی اخلاقی و دانلود سخنرانی های استادفاطمینیا
صفحه ای برای دوستداران استاد .

💠 پیج اینستاگرام دوستداران استاد سید عبدالله فاطمی نیا

https://www.instagram.com/fateminiya_ir/

نشر بیانات آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا حفظه الله

Www.ostadfateminia.ir

پیام رسان ایتا:

https://eitaa.com/fateminiya_ir

پیام رسان سروش:

http://sapp.ir/fateminiya

تلگرام:

https://t.me/FATEMINIYA_IR

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

وسواس و راه درمان آن

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ب.ظ

دو جلسه سخنرانی با موضوع وسواس و راه درمان آن




هرگاه وسوسه ای از شیطان به تو رسید به خدا پناه ببر که او شنونده و داناست

سوره اعراف آیه 200


نظرات  (۱۱)

واقعا استاد دوست داشتنی هست.
امروز هم سخنرانی ایشون روتماشا میکردم..

با سلام و ادب
سپاس بسیار برای سخنرانی بروز ایشان.
من طرفدار پر و پا قرص سخنان ارزشمند این عالم روحانی هستم.
خیلی شاد شدم درست روز بعد شهادت رییس مذهب ازیشان سخنرانی دیدم.
هر چند سعادت نبود روضه برم اما الان با دانلود این سخنرانی روشن میشم.
مورد تاییدات الهی باشید.
پاسخ:
سلام علیکم و رحمه الله

ان شاالله سلامت باشید 
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۱ محمد آذرکار
ممنون لطف میکنید.
لطفا یک جلسه هم که شده از حضور استاد فاطمی نیا در خصوص وسواس استفاده کنید شاید به دنبال فعالیت های شما در خصوص رهایی از وسواس راه گشا باشد

با سلم و دروووووود فراوان... ان شا الله خیر کثیر از طرف خداوند بزرگ نصیبتان شود.. میدونید وقتی که دو صوت بالا رو تموم کردم چه حسی داشتم... خدا انشا اله به استاد و شمابزرگوار که مطالب ایشون رو نشر میدید عمر با عزت در دنیا و آخرت بده... من مبتلا به یکی از مواردی که ایشون اشاره کردن هستم.... این را به فال نیک میگرم و از خدا میخوام که د مسیر بهبود کمکم کنه... شما هم برای این حقیر دعا کنبد... ممنونمممممم
پاسخ:
سلام علیکم. خوشحال شدم که از سخنرانی ها استفاده کردین و مفید بود
تشکر بابت دعای زیبایتان. خیر ببینید
یاعلی
بیست سال بیشتر است که سخنرانی استاد را گوش میکنم راه رو یاد میدهد و هر وقت خواستی حرکت کنی راه را بلدی. دمش گرم خیلی دوست داشتنی و باحاله. 
خیلی ممنون از شما بابت مطالب .. در صورت امکان میشه فایل ها رو جداگانه گذاشت برای دانلود .. حجمشون خیلی بالاست و نمیتونم استفاده کنم
سلام
ولی من نمیتونم، دیگه خسته شدم، کاش بمیرم راحت شم
سلام، من خیلی سعی میکنم نشورم ولی نمیشه، من همش فکر میکنم که عین نجاست به دستم هست و اگه نشورم همه جا نجس میشه، چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام وقت بخیر. بنا به گفته استاد ، ترتیب اثر ندهید.
دو سخنرانی وسواس را گوش دهید
۰۸ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۴۲ سید احمد کیاحسینی
حاجاقا فاطمی نیا خیلی خوشحال شدم به خانه برگشتین . انشا الله سلامت باشید . 
سلام
اینکه ایشون میگن این کارو انجام بدین گناهش کردن من، واقعا گناه به عهده ایشون میشه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی