آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

در محضر استاد فاطمی نیا - غیررسمی

آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

در محضر استاد فاطمی نیا - غیررسمی

آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا

این بلاگ بطور غیر رسمی مدیریت می شود و بنده هیچ دسترسی به استاد ندارم. فقط سخنان استاد را نشر میدهم.!

از آنجا که این بلاگ توسط شخص ایشان اداره نمی شود لذا خود را مجاز به ارائه پاسخ به نظرات مخاطبین عزیز نمی بینم

برای استفاده از مطالب سایت اول صلوات بفرستین
پیامبر اکرم ِ صلى الله علیه و آله:
گوش کردن سخنرانی حکیمانه از عبادت یک سال بالاتر است.
نکته های لطیف و علمی اخلاقی و دانلود سخنرانی های استادفاطمینیا
صفحه ای برای دوستداران استاد .

💠 پیج اینستاگرام دوستداران استاد سید عبدالله فاطمی نیا

https://www.instagram.com/fateminiya_ir/

نشر بیانات آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا حفظه الله

Www.ostadfateminia.ir

پیام رسان ایتا:

https://eitaa.com/fateminiya_ir

پیام رسان سروش:

http://sapp.ir/fateminiya

تلگرام:

https://t.me/FATEMINIYA_IR

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نظرات  (۱۰)

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۲ محمد مهدی تهرانی

خدا قوت

خدا استاد رو حفظ کنه

پاسخ:
تشکر
ان شاالله

گفتمش برپا قیامی کن تو از بهر خدا

گفتمی ماها توافق کرده ایم "برجام"‌ باش

گفتمش برجای ماندن کان سرای آتش است

گفتمی از چه خشونت؟! اندکی هم رام باش

گفتمش شیری اگر رامی برایت مردن است

گفتمی صلح و صفا، قدری تو هم در دام باش

گفتمش ذلت به آن "برجام" تو ثبت است دوست

گفتمی عقل خودت قاضی مکن خوش خام باش

گفتمش حجت امام عصر (عج) آمد پشت در

گفتمی گر راست گویی می بیار و جام باش

گفتمی من توبه کردم راه برگشتی کجاست

گفتمش برپا قیامی کن بیا در شام (سوریه) باش

ممنون از سایت خوبتون
اگه میشه لطفا محل سخنرانی آقای فاطمی نیا رو هم اطلاع رسانی کنید
کاری از دستم بر بیاد خدممتون هستم
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۸ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
با تبادل لینک موافق بودین اطلاع بدین
التماس دعا
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
شما هم لینک شدین
شهید صحرایی از شهدای فرهنگی هستن
تو وب راجع بهشون مطلب نوشتم
اگه زیاد بخواین درموردشون بدونین تو نت مطالب زیادی هست.اگه سوالی دیگری هم راجع بهشون داشتین درخدمتم تا جایی که اطلاع داشته باشم پاسخ میدم...
سلام.
ممنونم از شما.

یک سوال داشتم.
شما می دانید استاد فاطمی نیا از کدام یک از علمای بزرگ اجازه ی نقل روایت دارند؟

باز هم سپاس گزارم.
پاسخ:
سلام علییکم
خیر. در حال حاضر نمی دانم!
سلام
آقا خوشحال شدم دیدم یکی همت کرده در مورد استاد فاطمی نیا وبلاگ درست کرده. البته قبلا یکی بود کم فعال بودش! ان شاءالله شما فعال تر کار کنید 
خودمم خیلی سخنرانی های ایشون رو دوست دارم و گوش میدم.  یکی از سایتهایی که دیدم کامل تر از جاهای دیگه سحنرانی های استاد رو داشت سایت راسخون بود خواستی اون سخنرانی هارو هم تو وبلاگت بزار. 
و اگه کمکی از دست من برمیاد خوشحال میشم بدونم، میتونی تو وبلاگم یا بهایمیلم پیام بدی
سلام علیکم
 بنده هم از علاقه مندان استاد هستم و مدت زیادی است که از سخنرانهای استاد استفاده می کنم خوشحالم که این سایت ایجاد شده و فعالیت می کند.
اگر کاری از من بر بیاد دوست دارم که مشارکت کنم.
با تشکر

باسلام
دوست عزیز صمیمانه از اینکه این مطالب گرانبها رو جمع آوری کردی و در اختیار عموم به نمایش گذاشتی تشکر میکنم .
انشاء الله عاقبت بخیر بشی
خدا نگهدار

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از دعا خوبتان.
 ان شاالله برای خدا باشه
ان شاالله موفق باشید. 

فایل دانلود pdf کتاب کاش در دسترس میذاشتی که یکجا مطالعه بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی